Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> BREDSIDA -

Fräck mobil som inte kan ringa

Bytte telefon idag. Från en trött Samsung som dessutom inte gick att ladda längre, till en snygg IPhone 6. Anna på Telenor var mycket vänlig och förekommande. Hon fixade så att mina kontakter flyttades över till den nya enheten.
Det skulle ta lite tid innan jag kunde ringa från den nya rosa telefonen. Jag gick och åt en god gulasch-soppa på Greken på hörnet i Saluhallen. Tyvärr kan jag inte använda telefonen ännu fem timmar efter köpet.
Varför vet jag inte. Ringde kundtjänst på Telenor och väntetiden var 16 minuter. Ok.
Jag får gå tillbaka i morgon och försöka rätta till felet, eller felen.
Grannen ringer och vill ha hjälp att bära in en nyinköpt spis och slänga den gamla. Mina muskler är efterfrågade.
Ute är det numera "pissväderspolska" för att citera Ulf Lundell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0